Ofte stillede spørgsmål og svar
Her finder du de hyppigst stillede spørgsmål. Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål? Så kontakt os på:
Bestilling og levering
Hvornår kan jeg forvente min ordre?
Den gennemsnitlige leveringstid er 2-7 dage. Vores produkter sendes til dig direkte fra leverandøren.
Denne unikke forretningsmodel gør det muligt for os at spare meget på lager- og transportomkostninger og at tilbyde produkterne til en lavere pris end vores konkurrenter.
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Vi tilbyder gratis forsendelse. Vi tager forsendelsesomkostningerne på vores egen konto.
Med nogle produkter giver vi nogle varer væk gratis til markedsføringsformål.
Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?
I 99% af tilfældene bliver ordrerne leveret inden for den forventede leveringstid.
Desværre kan en ordre nogle gange blive forsinket i leveringsprocessen.
Har du ikke modtaget din ordre 3 dage efter den forventede leveringsdato? I så fald bedes du kontakte os.
Jeg mangler nogle produkter i min ordre, hvordan er det muligt?
Da vi samarbejder med forskellige leverandører, kan produkter blive sendt separat. Hvis der mangler produkter, vil du normalt modtage dem efter 2-3 dage.
Vi beklager ulejligheden.
Ombytning og returnering
Jeg vil returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du bytte eller returnere den inden for 30 dage efter modtagelsen.
30 dage efter modtagelsen. Produkterne skal være i original stand og mærket. En returnering skal altid komme med en track & trace-kode.
Når vi har modtaget dine returnerede varer, sørger vi for, at købsbeløbet bliver krediteret din konto inden for 14 dage.